توضیحات فولاد درباره نرخ اصلاحیه قبض گاز شرکت

دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آثار مالی ناشی از ابطال مصوبه هیات وزیران شرکت فولاد منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد؛قبض گاز دریافتی از شرکت گاز استان اصفهان با اعمال اصلاحیه مبلغ به میزان ۳۰،۳۱۵،۰۰۰ میلیون ریال (مبلغ ۲۶،۲۱۵،۰۰۰ میلیون ریال مربوط به سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۴،۱۰۰،۰۰۰ میلیون ریال مربوط به سال ۱۴۰۳) اعمال شده است.

بر اساس دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آثار مالی ناشی از ابطال مصوبه هیات وزیران فولاد در این خصوص به استحضار می رساند که این موضوع در قبض گاز دریافتی از شرکت گاز استان اصفهان با اعمال اصلاحیه مبلغ به میزان ۳۰،۳۱۵،۰۰۰ میلیون ریال (مبلغ ۲۶،۲۱۵،۰۰۰ میلیون ریال مربوط به سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۴،۱۰۰،۰۰۰ میلیون ریال مربوط به سال ۱۴۰۳) اعمال شده است. بر این اساس هزینه گاز مصرفی برای تولید سال های مذکور به همین میزان کاهش یافته که آثار آن مطابق با استاندارد های حسابداری ، شناسایی و در دفاتر اعمال حساب می شود.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

توضیحات فولاد درباره نرخ اصلاحیه قبض گاز شرکت

کد خبر 505889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =